Tuesday, August 4, 2015

oh Hai!

Assalamualaikum..

So hari ni dah hari kedua bebas daripada finals oyeahhh..I know i'm the last one yang habis exam. UiTM kan selalu jadi paling last compared to other universities, but it's okay. I feel really happy sebab berjaya habiskan exam tanpa gangguan emosi (ok ada sikit). This sem is really tough since dah second year kan, so banyak paper yang 4 credit hour. Harap lulus semua jela even rasa takut dengan satu paper ni. Jangan kantoi oiii T_T. I already did my best and the rest I will just leave it to Allah. Tawakal beb.

Tup tup dah habis second year wowww...rasa macam baru je masuk dengan tanpa rela hati tetiba dah ehh nak masuk sem 5 dah. excited plus takut bila fikir habis je belajar nak masuk alam pekerjaan pulak. About master, maybe akan sambung since mak berharap aku sambung direct. Dia takut if aku start keje, aku dah malas belajar. apatah lagi kawen memang terus tak belajar. itu yang dia takut lah. Aku pulak rasa macam Ya Allah azabnya sem ni, rasa dia macam dah final year kot. Serabut dengan research. Tak cukup tido tu jangan cakap la, memang lumrah orang belajar kan. aku manage masa memang ngam untuk buat keje waktu malam. Tapi takpe, sedapkan hati nanti sem 5 relax skit, no more research.....tapi....sem 6 ada untuk viva. ahhhh fikir kemudian :P.

hmm what else?? oh pasal visitor yang leave all the comments tu, nak cakap sorry sangat because i rarely open my blog. sometimes terlupa HAHAHA but hey I do reply cuma lambat skit hihi. so yeah that's all kot.

Dengan rasminya aku nak umumkan hang dah habis second year hurrayyy.. one year to go for graduation InsyaAllah Amin :'D

No comments:

Post a Comment