Thursday, May 5, 2011

ya, i know i know

Good morning peoples :)
clock shows 2.37 a.m, 5 mei 2011.. oh mannnn, what am i doing at this time? Feuuuh,dah lama tak updated blog. Rasa-rasa dah almost 1 month.yeke? HAHA dah lupa. I got something to tell u guys, saya dapat masuk form 6 but i don't know whether to go or not. I think, i should wait for upu's results because it would come out on this 6 Mei which is this Friday. I got jurusan kemanusiaan, boleh dikatakan ramai jugak classmates yg dapat aliran  ni tapi semua mcm 50-50 nak ke tak. Alasannya" malas la nak kena pakai baju sekolah balik" hahaha what a lame answer~ !

I need more time to think about it. nie kan about my future, so kena la fikir betul-betul 

 
muka without make-up = pucat lesu 

latest pict of mine :)

P/s: sorry blog ni tak dilayan oleh tuan dia lagi *kesian

No comments:

Post a Comment