Thursday, March 17, 2011

muka senyum terpaksa

ahhhhhhhhaaaaaaahhh!! hari ini offday so sempat la menghadap computer kejap. Semakin hari kerja, semakin hari rasa nak berenti kerja hahak. Betul wani cakap, kerja kedai roti teruk. Dulu minta nak buat part time je but now kena buat full time. Dah la kena masuk kol 1 p.m untl 11 p.m, erghhh bapak penat okayyy. So nak dijadikan cerita, wani akan kerja sampai end of this month je. Oh ya, wani kena buat promoter. So, time buat tu macam-macam kerenah orang jumpa especially orang laki. Dok kenyit-kenyit mata tapi terpaksa senyum kambing jugak sebab nanti customer lari.. haha. taknak la buat muka masam..nanti orang takut. Diaorg belum tengok lagi muka wani time marah.. kalau wani marah boleh bertukar jadi singga lapar daging OK! HAHA


 ini lah muka sewaktu bekerja tak larat senyum nampak gigi, senyum kambing pun jadilah.. mata pun dah ada eyebag wuwu :(  asyik tido tak cukup je

sometimes keja kat sana ok, sometimes rasa macam nak cabut lari mcm tu je tapi bila fikir balik " aku dah keje lama almost 2 weeks..ish buat penat je lari macam tu je kan" and yesterday wani dah bagi tahu dekat manager kata nak resign. Ish ish ishhh dia punya berleter punyalah panjang..tadahkan jelah telinga ni walaupun tak rela nak dengar. Plus, dia nak surat bukti kenapa nak resign huhu.  See see punyalah sayang dia dekat aku haha :P (auta je lebih)

oklah aku pun nak stop disini je..malas nak type banyak-banyak. at least korang tau jugak perkembangan aku dan kemana aku menghilang dan sebab dah lama tak posting entry :)

tq for reading this entry

No comments:

Post a Comment