Wednesday, December 5, 2012

Muncul

Happynyaaaa....paper Pengajian Am dah habis hikhok :"DD
_________________________________________________________________________________

Assalamualaikum semua. Kali ni muncul kembali setelah lama menghilangkan diri hehe. Sekarang ni tengah exam STPM tapi sudah nak habis, tinggal lagi 1 paper je. Itu pun bulat-bulat je nanti hekhek. Paper terakhir ialah BM, so nak kata relax tu pun takde la sebabnya Tatabahasa Dewan belum khatam lagi  :D. Mau pengsan jugak tengok buku tu dengan buku teksnya lagi, nota-nota lagi. PFFFTTT!!

Tapi kan tapi kan, BM agak senang la skit, so boleh enjoy dulu AHAHAHA. Senang lagi bm daripada bisnes (kenapa aku banding dengan bisnes T_T). Entah apa jadi dengan bisnes tu hmm. Anyway, aku tawakal je dengan paper tu sebab aku dah usaha sedaya upaya jiwa dan raga phewww tapi entah la. Bukan bisnes saja tapi paper-paper lain jugak aku tawakal :).

Disebabkan next week cuma bm n LAST!! so kita holiday dulu. Separuh otak aku dah mula bercuti sejak last week :DD sebab this week cuma PA. Gila kau gap 5 hari! next week pulak gap 6 hari. Huh!! sebenarnya memang penat gap banyak hari ni. Mula la mood malas tu nak menempek (dah pun menempek) T_T.

Perasaan sekarang ni memang rasa lega, kawan-kawan semua tak sabar nak habiskan BM. Macam tadi bila dah hantar kertas jawapan, aku pandang kawan sebelah. Dia dah siap senyum AHAHA. Alhamdulillah la, aku mampu jugak buat. Actually rasa tak sangka jugak dapat habiskan STPM!! macam yang kita semua sedia maklum, stpm ni kan agak susah. Bila aku dah ada dalam situasi ni, baru tahu betapa peritnya hidup sepanjang Form 6. Hmm, banyak benda buruk berlaku. Pape pun aku jadikan benda tu as pengalaman dan pengajaran.

Aku rasa nak gelarkan Form 6 sebagai hidup air mata sebab selalu ja nangis haha. Nangis sorok-sorok ar :P. Baru Form 6 belum lagi kat Universiti (apa daaa). Itu saja untuk hari ini. Bye bye ^^-

"Jerawat taknak kalah"


Patut la senior-senior dulu bila tanya nak ulang balik STP tak, dorang cakap TAKNAK AHAHA :D

No comments:

Post a Comment