Wednesday, May 30, 2012

Mengidam Macam-Macam ~ HAHA

Malam tadi mimipi best pasal makanan HAHA, seingat aku pergi secret recipe ambik semua kek LOL!! :D

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Bila cuti sekolah, mulalah rasa nak makan macam-macam. Kadang-kadang terbawak sampai dalam mimpi macam yang terjadi malam tadi. HAHAHA. Disebabkan aku masih budak sekolah, so most of the time just duduk dalam rumah. Takda masa nak keluar untuk have fun. So, bila takde keje, mula la buka channel afc and travel & living, kalau ada man vs food! omg perut ni geram je rasa HAHA. 

sekarang ni i'm craving for cakes! klau boleh nak borong suma kek mcm pavlova, red velvet, cheese cake(of coz ada. wajib!!) haha. Macaroons and pavlova teringin nak rasa sebab kat penang susah nak jumpa. Kalau ada pun dekat pulau sana and MAHAL gila, alamatnya tunggu poket penuh baru boleh try :P sadiss gila !! haha. 


 Pavlova ni kalau nak buat mahal, plus aku sorang ja yang makan nanti and agak manis. So better beli je kan


 Red Velvet senang cari, kat jusco perda ada je. kawan bagi tau dkt starbucks pun ada.



Macaroons!! yang ni kecik cinonet je pun, and mahal jugak. kawan pernah rasa 8 pieces rm15 hahaha..korang fikir apa?



marble cheese cake senang jumpa sangat <3<3<3


choc cheese <3<3<3




Aku dah angau kek! help me -___-. Kalau perasan kan, aku suka semua benda yang berkaitan dengan cheese. Fanatik cheese ni.. HAHA :D
kalau bad mood terus boleh happy hihihihihi

sorry la kalau aku buat korang teringin jugak. HAHAHAHAHAHA

No comments:

Post a Comment