Monday, February 7, 2011

shawl semakin pendek! FRUST

Assalamualaikum and helloooooo to my readers and silent readers ehem ehem !! ehehe
today i would like to talk about "shawl yang dijual semakin pendek" huk huk huk!
seriously. if aku nampak shawl pendek aku takkan beli... it doesn't matter walau cantik macam mana pun aku tidak akan beli..fullllstoppp!


cantik saja tidak memadai sekiranya aurat masih dapat dilihat.. almaklumlah kaum hawa nie special skit...especially dekat bahagian dada tuh..kenalah tutup .. must! must! must!
wani nak cakap bahawasanya saya sangat-sangat kecewa kerana shawl subang itu sangat pendek..bahkan tahap kelebaranya juga sangat tidak lebar.. ada paham? ala pandai-pandai la fikir


kalau orang lain mayb tak kisah but not me... saya amat kisah... 
kalau nak pakai pun.i think kena pakai 2 lapis
sebabnya kalau pakai shawl subang je..dia memang pendek




gambar diambil dari kedaishawlsaya.blogspot.com


kalau tengok memang cantik..hati nie pun pernah tergoda apabila melihatnya.. ekekeke tapi takpelah bila fikir balik lebih baik jangan beli



p/s : sudah jarang updated blog...soryyyy


tq for reading this entry ^_^

No comments:

Post a Comment