Sunday, October 24, 2010

Hello

Assalamualaikum


right now kepala sangat serabut sbb fikir pasal spm..dah tinggal 28 hari je lagi
bangun pagi fikir pasal spm, tido malam fikir spm, dekat skolah lagi la bertambah risau
memandangkan semua cikgu sibuk buat program itu lah..ini lah..
bag tu dah boleh buat recycle sebabnya kertas bertimbun-timbun,
tu baru kat dlm bag..belum tgk kat bilik..
banyak siot kat atas meja

skang nie mmg tak dinafikan la perasaan malas mmg ada..mana taknya otak risau,baca buku xboleh sbb terlebih risau..konklusinya tercipta la malas, termenung sorang-sorang
tapi perasaan tu tak boleh dilayan
tiap2 hari aku motivate diri aku supaya rajin..buang jauh2 sikap malas
tiap2 hari lawan malas tu,serius skang nie mmg letih, tido tak cukup
homework plak banyak..

xpela dah xlama nnt aku bebas dari pakai baju skolah hahahahahahahaha
(abaikan kulit yg mcm belacan tu..biasa la kulit mudah burn)

lepas nie xpayah la nak jemur-jemur panas
adios KRS!!

tp kena plak pegi plkn wuwuwuwuwuwu sedih sedih
 burn lagi kulit aku!! cis cis!!
sah lepas nie jadi mcm org africa

erm nevermine...forget bout that....spm first!!

so akhir kata dari saya...slamat malam ^_^








No comments:

Post a Comment